کد خبر: ۲۶۴۳۱
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

حرکت لاک‌پشتی ارز‌های دیجیتال در بازار امروز| بیت‌کوین در محدوده ۳۸ هزار و ۷۸۷ دلار

در ساعات نخست معاملات روز سه‌شنبه بازار رمزارز‌ها نوسانات جزئی تجربه کرده و اکثر کوین‌ها به صورت ترکیبی در محدوده سبز و قرمز قرار دارند.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» بازار‌های ارز‌های دیجیتال طی روز‌های اخیر با روند نسبی رشد قیمت مواجه بوده است بسیاری از تحلیگران براین باورند که بی رومقی بازار‌های ارز‌های دیجیتال به دلیل ترس و بی‌اعتمادی معامله‌گران سرچشمه بگیرد که این مهم باعث شده که رمزارز‌ها با رشد نسبی مواجه شوند.

همچنین از آنجا که سیگنال مشخصی در بازار وجود ندارد و معامله‌گران می‌خواهند ریسک خود را در بازار ارز‌های دیجیتال و بازار‌های مالی سنتی به حداقل برسانند، سرمایه‌گذاران بزرگ یا نهادی هیچ پول جدیدی به بازار وارد نمی‌کنند. همان طور که در نوسانات ماه فوریه (بهمن) دیدیم، وجود نقدینگی جدید برای صعود بیت کوین بسیار ضروری است.

در بازار امروز بیت‌کوین با رشد کمتر از ۱ درصد به قیمت ۳۸ هزار و ۷۸۷ دلار و اتریوم با افت کمتر از ۱ درصد به قیمت ۲ هزار و ۵۵۱ دلار معامله می‌شوند.

رمزارز‌هایی مانند دوج‌کوین، ریپل، شیبا اینو و کاردانو نیز در محدوده قرمز قرار دارند.
ارزش بازار جهانی رمزارز‌ها در حال حاضر ١.۷۲ تریلیون دلار است که ۰.۱۴ درصد رشد را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.

همچنین حجم کل معاملات در طول ۲۴ ساعت گذشته ۹.۷۲ درصد افزایش یافته و به ۷۳.۲۵ میلیارد دلار رسیده است. از طرفی، ۵.۸۹ میلیون دلار موقعیت شورت در معاملات آتی بیت‌کوین، در طول ۲۴ ساعت گذشته لیکویید شده است.

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
وبگردی